Er zijn veel mensen die ons een warm hart toedragen. Zij maken leuke spullen voor cavia's en cavialiefhebbers. Dit wordt allemaal gedoneerd aan de stichting, de materiaalkosten gaan terug naar de donateur en wat er van overblijft gaat naar onze opvang. Dit wordt gebruikt om voeding, bodembedekking en ziektekosten voor/van de cavia's te betalen.

Het is alleen bij ons aan huis te koop.

Servies

Dit prachtige servies komt in allerlei kleurtjes en printjes. Er zijn mokken en glazen (ook gegraveerd) in de collectie.

Mokken & Glazen €3,-

Verjaardagskalenders & Anzichtkaarten

De sterren van de kalender en de kaarten zijn onze eigen cavia's! Ze wonen allemaal in ons caviahuis en zijn nu al echte fotomodellen.

Kalender €10,-

Anzichtkaarten los €0,80

Anzichtkaarten Set van acht €5,-

Slaapzakjes

Deze slaapzakjes zijn heerlijk voor cavia's! de cavia's slapen er in en ze zijn lekker warm. Aan de binnenkant zijn ze van fleece en ze komen in allerlei kleuren. Ze zijn wasbaar op 30 graden, maar kunnen niet in de droger.

Slaapzakje €10,-

Duozak (2x zo groot) €15,-

Knuffellappen

Knuffellappen zijn leuke gekleurde lappen van katoen en fleece, met daartussen speciaal anti-lek materiaal. Ze komen in allerlei leuke kleurtjes, zowel voor jongens als voor meiden.

De lappen zijn wasbaar op 30 graden en mogen niet in de droger.

Knuffellap €12,50

Theemutsen & Theezakjes

Deze lekkere warme holletjes zijn gemaakt van fleece en katoen. Ze zijn wasbaar op 30 graden en kunnen niet in de droger.

Ze zijn er in allerlei leuke kleuren en de cavia's vinden het heerlijk om in te liggen!

Theemutsen €11,-

Theezakje €14,-

Knuffelzakken, tunnels & hooizakken

Knuffelzakken zijn antilek en enorm handig voor kleine kinderen. De zakken zijn te wassen op 30 graden en mogen niet in de droger. De tunnels zijn alleen te koop in combinatie met een knuffelzak. De knuffelzakken zijn wel los te verkrijgen.

Hooizakjes zijn praktische zakjes om in het hok te hangen. Het hooi kan hierin gedaan worden en zo blijft het hok netjes.

Knuffelzak €12,50

Set Max (Knuffelzak + Tunnel) €20,-