Herplaatsbare Cavia's

Heb je interesse in onze cavia's? Wil je graag een cavia reserveren of wil je eerst even komen kijken? Neem dan gerust contact met ons op.

De regels en prijzen van het herplaatsen zijn te vinden op de pagina "Over ons", via de knop hiernaast kan je deze bekijken.

Wij verkopen ook het één en ander om geld in te zamelen voor onze cavia's. Deze kan je vinden onder het kopje "producten" via de knop hiernaast!

Zoek je cavia merchandise, slaapzakjes, theemutsen, mandjes, knuffellappen, enz? Neem dan een kijkje via de volgende knop!

LET OP:  Beren die hieronder in hun eentje op de foto staan worden allemaal gecastreerd en alleen bij een zeugje herplaatst. Dus níet bij een andere beer. Tenzij anders vermeld.

Gijsje

Gerserveerd

Gijsje is een lieve beer van september 2019. Hij is samen met Charlie binnen gekomen, maar werd helaas door hem te veel opgejaagd, daardoor zijn ze nu uit elkaar.

Gijsje vindt het nog spannend om opgepakt te worden, maar als je hem rustig nadert kan hij wel goed geaaid worden. Hij heeft een zacht karakter, maar wil wel graag in een rustig gezin wonen.

Hij is gecastreerd op 12-03-2021 en mag dus vanaf 09-04-2021 verhuizen naar één of meerdere dames!

Gijsje kan al wel gereserveerd worden!

Tom

Gereserveerd

Tom is een beertje van ongeveer 1 jaar oud. Hij is niet erg gewend aan mensen en komt uit een grote groep caafjes. We merken wel dat hij al een stuk minder bang is en inmiddels uit zijn huisje durft te komen. Vrijwel alle anderen van zijn grote groep zijn verhuisd en we zagen bij hen dat ze heel goed tam te maken waren. Allemaal hebben ze een heel lief en zacht karakter, wij denken Tom ook. Hij is nu sinds oktober bij ons en daarvoor woonde hij op een grasveld. Voor hem zou het leuk zijn als hij in de zomer lekker buiten kan rennen.

Tom is gecastreerd op 12-03-2021 en mag vanaf 09-04-2021 verhuizen naar één of meerdere dames.

Hij kan al wel gereserveerd worden!

Jesse

Gereserveerd!

Jesse is een super nieuwsgierig beertje geboren op 17 september 2020. Hij popcornt veel en is erg vrolijk. Hij gaat graag op onderzoek uit en klimt vaak boven in zijn hooizakje.

Jesse wordt begin maart geholpen en mag dan als het goed is begin april verhuizen. De precieze datum wordt nog bekend!

Jesse kan natuurlijk wel al gereserveerd worden!

Hazel

Hazel is een vrolijke gecastreerde beer geboren op 1 april 2020. Hij is erg lief voor mensen en popcornt vaak gek door zijn hok. Hazel is erg enthousiast met zeugjes, dus hij zoekt eigenlijk naar een grote groep dames om al zijn liefde aan uit te delen.

Hij mag sinds januari verhuizen naar een dame en is nu de langst zittende caaf in onze opvang. Wie o wie kan hem het perfecte huisje bieden?