Herplaatsbare Cavia's

Heb je interesse in onze cavia's? Wil je graag een cavia reserveren of wil je eerst even komen kijken? Neem dan gerust contact met ons op.

De regels en prijzen van het herplaatsen zijn te vinden op de pagina "Over ons", via de knop hiernaast kan je deze bekijken.

Wij verkopen ook het één en ander om geld in te zamelen voor onze cavia's. Deze kan je vinden onder het kopje "producten" via de knop hiernaast!

Zoek je cavia merchandise, slaapzakjes, theemutsen, mandjes, knuffellappen, enz? Neem dan een kijkje via de volgende knop!

LET OP:  Beren die hieronder in hun eentje op de foto staan worden allemaal gecastreerd en alleen bij een zeugje herplaatst. Dus níet bij een andere beer. Tenzij anders vermeld.

Timmy

Timmy is een jonge beer van ongeveer 6 weken oud. Hij kwam samen met zijn 4 broertjes binnen en die zijn inmiddels allemaal verhuisd.

Timmy zelf zoekt nog een huisje. Hij kan gekoppeld worden aan één oudere eenzame beer. Dit koppelen we dan in de opvang en hopelijk vindt hij dan een nieuwe grote broer.

Timmy is wat schichtig nog met oppakken. Maar hij is met een beetje TLC goed tam te maken.

Miso

Miso is een beer van +- november 2020. Hij is via een opvang in Enschede bij ons gekomen en is gecastreerd op 08-09-2021. Hij woonde bij zijn 2 broertjes, maar was daar de stoerste en dat deed het groepje geen goed. Daarom is hij vanaf 06-10-2021 opzoek naar een prachtige dame om zijn leven aan te wijden.

Frito

Frito is een beer van ongeveer 1 jaar oud. Hij kwam samen met zijn vriendje Johnny binnen, maar helaas konden ze niet zo goed meer overweg samen.

We hopen dat Frito snel gecastreerd kan worden, zodat hij kan verhuizen naar een prachtige zeug.

Hij kan al wel gereserveerd worden!

Gismo

Gereserveerd!

Gismo is een stoere beer van ongeveer 2 jaar oud. Zijn leeftijd is geschat, gezien hij gevonden is in het bos.
Hij is in samenwerking met een opvang in Enschede hier heen gekomen en is gecastreerd op 08-09-2021. Dat betekent dat hij vanaf 06-10-2021 mag verhuizen naar één of meer prachtige dames.

Grover

Grover is een jong beertje geboren op 10 maart 2021. Hij is gecastreerd op 19-08-2021 en mag dus vanaf 16-09-2021 verhuizen naar een prachtige dame!

Johnny

Gereserveerd

Johnny is een beer van ongeveer 1 jaar oud. Hij kwam samen met zijn vriendje Frito binnen, maar helaas konden ze niet zo goed meer overweg samen.

We hopen dat Johnny snel gecastreerd kan worden, zodat hij kan verhuizen naar een prachtige zeug.

Hij kan al wel gereserveerd worden!

Maxim

Maxim is een jonge beer van 10 maart 2021. Hij is gecastreerd op 19-08-2021 en mag vanaf 16-09-2021 verhuizen naar een lieve dame.

Streepje

Gereserveerd!

Streepje is een hele lieve beer van ongeveer 3.5 jaar oud. Hij is echt een goedzak. Hij is gecastreerd op 21-09-2021,dus hij is veilig vanaf 19-10-2021. Daarna is hij op zoek naar één of meer prachtige zeugen om bij te wonen.

Pico

Gereserveerd!

Pico is een lieve beer van ergens begin 2021. Hij is gevonden in het bos en zijn leeftijd is geschat door de dierenarts. Via een opvang in Enschede is hij bij ons gekomen en hij is gecastreerd op 08-09-2021. Dat betekent dat hij vanaf 06-10-2021 mag verhuizen naar een lieve dame.

Gijs

Gereserveerd

Gijs is een jonge beer van ongeveer maart 2021 oud. Hij is nog niet gecastreerd, maar dat hopen we snel te kunnen doen. Gijs is een echte dondersteen, hij springt overal op, klimt overal tegenop en is altijd op avontuur. Oppakken vindt hij spannend, maar knuffelen vindt hij wel erg leuk.

Na castratie mag hij verhuizen naar één of meerdere dames. Gijs kan al wel gereserveerd worden!

Simba & Timon

Gereserveerd!

Simba en Timon zijn 2 broertjes die al vanaf het nest bij elkaar wonen. Ze zijn geboren op 10 maart 2021 en doen het super goed samen.

We zouden de heren graag bij elkaar houden en zoeken voor hen daarom een huisje met zo veel mogelijk ruimte (i.i.g. 140 cm). Zo kunnen ze lekker rennen, spelen en groeien en elkaar ook even ontvluchten als dat nodig is.