Herplaatsbare Cavia's

Heb je interesse in onze cavia's? Wil je graag een cavia reserveren of wil je eerst even komen kijken? Neem dan gerust contact met ons op.

De regels en prijzen van het herplaatsen zijn te vinden op de pagina "Over ons", via de knop hiernaast kan je deze bekijken.

Wij verkopen ook het één en ander om geld in te zamelen voor onze cavia's. Deze kan je vinden onder het kopje "producten" via de knop hiernaast!

Zoek je cavia merchandise, slaapzakjes, theemutsen, mandjes, knuffellappen, enz? Neem dan een kijkje via de volgende knop!

LET OP:  Beren die hieronder in hun eentje op de foto staan worden allemaal gecastreerd en alleen bij een zeugje herplaatst. Dus níet bij een andere beer. Tenzij anders vermeld.

Groep van 5 zeugen

GERESERVEERD

Deze groep dames zoekt samen een huisje. We hebben pogingen gedaan de dames los van elkaar uit te plaatsen bij gecastreerde beren en in groepjes. Helaas zijn ze niet los te koppelen. In de groep gaat het goed, af en toe is er mot, maar meer ruimte en een gecastreerde beer zou dat oplossen.

Met een beer erbij zou de groep dus in totaal uit 6 cavia's bestaan. Ze komen van buiten en zijn gewend aan veel ruimte. Ze wonen bij ons binnen in aan elkaar gekoppelde hokken. We zouden het ontzettend gaaf vinden als we voor hen een gezamenlijk huisje zouden vinden bij iemand die hen alles kan bieden.

De dames zijn van de eerste tot de achtste foto op volgorde:

Hazel (Juli 2019)

Marietje (Juli 2018)

Ruby (Juli 2018)

Xira (Juli 2018)

Zola (Juli 2018)

Junior & Seva

GERESERVEERD

Junior is een lieve actieve gecastreerde beer van +- augustus 2019.

Hij zit graag boven op zijn huisje en hij begint vaak aan een verbouwing van zijn hok.

Junior is gecastreerd op 02-05-2020 en bij ons gekoppeld aan Seva. Seva is een zeugje van Juli 2018. Ze vindt alles nog wel wat spannend, maar dat valt vast met veel liefde op te lossen.

Pino & Choco

Pino & Choco zijn zeugjes die voor de tweede keer in onze opvang zijn.

Pino is geboren op 9 augustus 2018 in onze opvang. Ze was het eerst jong dat bij ons geboren werd.

Choco (skinny) werd rond die tijd met een zusje bij ons gebracht. Alle drie de dames zijn toen samen verhuisd, maar na lang wikken, wegen en balen door allergieën weer teruggekomen.

De dames doen het ontzettend goed samen en wij willen ze daarom ook niet uit elkaar halen.

Van choco hebben wij geen idee hoe oud ze is. Ze is niet zo groot, waardoor we het moeilijk kunnen inschatten. Ouder dan een jaar of 4 zal ze niet zijn. (meer informatie over Skinny's staat onder het kopje informatie op onze website)

Millo & Mello

GERESERVEERD!

Millo & Mello zijn 2 beertjes van 6 juni 2019. Ze zijn samen in de opvang gekomen en ze kunnen heel goed samen. Ze zijn vrij tam en ook geschikt voor kinderen.

Millo is wel een beetje "dik". Hij heeft daardoor wat vetbulten her en der. Het kan geen kwaad, maar hij mag geen muesli en snoepjes eten ;)

De heren zoeken een huisje met lekker veel ruimte zodat ze kunnen rennen.

Sjoerd & Pumba

GERESERVEERD!

Sjoerd en Pumba zijn 2 beren die goed samen kunnen.

Sjoerd is een gladhaar van +- 1 jaar en Pumba is een borstel van +- 10 maanden.

Pumba is nog een beetje schuw maar beide heren zijn erg lief.

De mannen zoeken een huisje met veel ruimte om te rennen en het liefst bij iemand die hen voldoende aandacht kan geven.

Borrie, Faye & Natouche

GERESERVEERD!

Dit fantastische trio bestaat uit één gecastreerde beer en 2 zeugjes, allemaal Lunkarya's waarvan 2 calefornisch.

Borrie (links) is de man van het groepje en is geboren op 20 april 2018, Borrie is de vader van Nathouche.

Faye (midden) is geboren op 26 maart 2018 en de moeder van Natouche.

Natouche is geboren op 23 december 2018 en dus de dochter van het prachtige koppel.

Het trio mag niet uit elkaar en ze zoeken iemand die af en toe hun vacht schoon wil houden en genoeg ruimte heeft om lekker te rennen en te springen. Alle 3 de caafjes zijn ontzettend lief en tam, ze zijn ook zeer geschikt voor kinderen.

Baloe

Baloe is een vrolijke calefornische beer. Hij is geboren +- december 2019 en hij is opzoek naar een forever home. Baloe is nog wel wat schuw met oppakken, maar stiekem vindt hij knuffelen wel fijn.

Hij moet nog gecastreerd worden, daarna mag hij verhuizen naar een zeugje. Hij mag al wel gereserveerd worden!

Benjamin

GERSERVEERD

Benjamin is een ontzettend lieve lunkarya beer. Hij heeft echt een zacht karakter en hij popcornt af en toe door zijn hok.

Boef

Boef is een lief beertje van +- januari 2019. Oppakken vindt hij een beetje spannend, maar verder is hij erg rustig.

Chip

GERESERVEERD!

Chip is een vrolijke beer van +- januari 2018. Hij staat vaak al klaar bij het gaas voor zijn eten en hij staat je dan brutaal aan te staren tot hij wat krijgt. Chip is wat aan de dunne kant dus hij kan wat TLC en eten gebruiken.

Masky

Masky is een beer van +- januari 2018. Hij is lief en rustig, maar wordt knuffelen na een poosje wel zat ;)

Masky zoekt een huisje waar hij af en toe geknuffeld wordt, maar waar hij vooral lekker kan rennen. Gezellig samen met één of meerdere zeugjes.

Max

Max is een blond/zwart/witte halflange gladhaar. Hij is erg lief maar hij vindt oppakken nog wat spannend. Hij staat altijd te schooien om eten en begint te popcornen als je hem wat geeft. Max kan wel wat extra TLC gebruiken en lekker veel ruimte.