Herplaatsbare Cavia's

Heb je interesse in onze cavia's? Wil je graag een cavia reserveren of wil je eerst even komen kijken? Neem dan gerust contact met ons op.

De regels en prijzen van het herplaatsen zijn te vinden op de pagina "Over ons", via de knop hiernaast kan je deze bekijken.

Mocht je nog geen hok hebben voor de cavia('s) dan kunnen wij daar wellicht bij helpen. Als er hokken beschikbaar zijn kun je deze bij ons kopen. Vraag naar de mogelijkheden door een mail naar ons te sturen.

Op dit moment hebben wij heel veel cavia's zitten. Helaas zijn de meeste cavia's (misschien) zwanger. Daarom zijn er nu niet zo veel cavia's die direct herplaatst kunnen worden. Je mag natuurlijk altijd contact opnemen om te vragen voor reserveringen of om een kijkje te komen nemen.

Humberto & Maaike

Gereserveerd

Humberto is een lieve beer van ongeveer 1,5 jaar oud. Hij is niet zwart, maar mooi antraciet. Hij is gecastreerd op 08-09-2018

Maaike is een dame van +- 8 maanden. Ze is in de opvang gekoppeld aan Humberto en dat gaat super goed, ze zijn helemaal verliefd! Maaike is mogelijk wel zwanger om daar achter te komen moet ze in ieder geval nog tot 15 november in de opvang blijven.

Daarna kan ze samen met Humberto een leuk huisje vinden.

Sjakie

Sjakie is een stoer castraat met een pittig kapsel. Hij is nog niet gewend aan oppakken maar het gaat steeds beter! Eenmaal op schoot zit hij wel prima. Sjakie is ongeveer 3 jaar oud.

Hij is gecastreerd op: 06-10-2018.

Lily is een lief zeugje van ongeveer 6 maanden. Ze is helemaal verliefd op Sjakie en daardoor het perfecte koppeltje. Lily kwam in de opvang met 3 baby's en was alweer zwanger. Inmiddels is zij bevallen van Lars en hij heeft het nest al verlaten.

Bente

Bente is een lief zeugje van ongeveer 5 maanden oud. Zij kwam zwanger bij ons binnen in een grote verwaarloosde groep. Bente is bevallen op 05-11-2018 van 3 prachtige baby's. Deze blijven bij haar voor 4 weken (ongeveer) en daarna kan Bente herplaatst worden.

Lola

Gereserveerd

Lola is een groot zeugje van ongeveer 7 maanden oud. Ze komt uit dezelfde groep als Bente en Melody en is dus waarschijnlijk ook zwanger. Ook bij Lola weten wij het nog niet zeker en is het dus rustig afwachten! Wel heeft Lola uiteindelijk ook zelf een huisje nodig en kan zij dus gereserveerd worden.

Nala

Gereserveerd

Nala is de laatste dame uit de grote groep waar ook Bente, Melody en Lola uit komen. Ze is ongeveer 6 maanden oud en kwam zwanger bij ons binnen. Nala is op 05-11-2018 bevallen van 3 schattige baby's. Zij blijven 4 weken (ongeveer) bij haar en daarna kan Nala uitgeplaatst worden.

Rover

Gereserveerd

Rover is een stoere beer van +/- september 2015. Hij is nog een beetje schuw en vindt alles nog wel spannend. Maar met een hoop liefde komt dat zeker goed!

Binkie & Pluisje

Binkie (rechts) is een lieve beer van 1,5 jaar. Hij kwam samen binnen met Pluisje (ook 1,5 jaar), een nieuwsgierig zeugje. Binkie is inmiddels gecastreerd, maar helaas is Pluisje wel zwanger.

Het is dus nog even wachten op de baby's, maar deze twee vallen zeker als koppel te reserveren!

DJ

Gereserveerd

DJ is een lieve castreerde beer van 2 jaar oud. Hij houdt ervan om veel te fluiten en laat zich graag horen. Hij is gecastreerd op: 06-10-2018, en mag dus binnenkort gekoppeld worden aan een leuke dame!

Jelle & Daan

Deze twee stoere kereltjes zijn ongeveer 6 weken oud. Het zijn broertjes en kunnen goed met elkaar over weg. Ze zijn nog een beetje schuw, maar dat kan goed verholpen worden. Wel zijn ze enorm nieuwsgierig.

Tommy & Lars

Tommy is geboren op 20-08-2018 en een stoer jongeman. Hij is vriendjes met Lars (09-10-2018). Lars is geboren in de opvang en is toen bij Tommy gezet. Ze hebben het samen hartstikke gezellig en zoeken daarom samen een fijn huisje.

Teddy

Gereserveerd

Teddy is een prachtige beer van 2 jaar oud. Hij is nieuwsgierig en wil straks graag bij een mooie dame. Daarom wordt hij binnenkort gecastreerd. Teddy kan dus al wel gereserveerd worden.

Chichi & Zaza

Deze twee knappe beertjes zijn broertjes van een half jaar oud. Ze kunnen goed met elkaar overweg en kunnen daarom lekker samen verhuizen.

Max & Messi

Deze twee broertjes zijn ongeveer een jaar oud. Ze zijn tam en erg lief. Wel zijn het twee flinke beren. Messi is langharig en zijn vacht vergt dus wat verzorging. Ze kunnen het super goed met elkaar vinden en gaan dus samen weg.

Kareltje

Karel is een prachtige langhaar van 2 jaar oud. Hij is gecastreerd op 03-11-2018 en mag dus begin december naar een mooie dame verhuizen.

Willemijn

Willemijn is een lieve zeug van 3 jaar. Ze is nog wat schuw met oppakken, maar houdt zeker van knuffelen!

Jack

Jack is geboren op 05-11-2018. Hij is het enige mannetje uit een nest van 3. Hij mag pas over 4 weken het nest verlaten, maar hij is wel te reserveren.

Zijn moeder is Bente (teddy) en de vader is onbekend. Daardoor is het nog even een verrassing welke vacht hij krijgt.

Bobby & Luuk

Bobby en Luuk zijn twee gecastreerde beertjes van +/- juni 2018. Ze zijn gecastreerd op 03-11-2018 en sinds dien kunnen ze goed met elkaar over weg.

Ze mogen samen weg, maar ze kunnen ook apart bij een zeug geplaatst worden(begin december).